sobota 19. července 2014

Tortilly na zdravý způsob! - Jíme zdravěji

Zdravíčko,
dnešní den připadne článku do mé ne moc staré rubriky "Jíme zdravěji", která se stala na chvíli opuštěnou a mě jí bylo natolik líto, že jsem se k ní dnes musela vrátit. Konečně jsem totiž měla opět tu možnost se postavit k plotně a něco dobrého pro sebe ukuchtit. A protože nejsem moc na jídla jako je vepřo-knedlo-zelo, zelňačka (přesně tato jídla miluji, ale uvařit je je pro mne trochu oříšek), rozhodla jsem se pro jednodušší suroviny jako je mozzarela, žampiony a spousta zeleniny. Protože o tom přeci zdravá strava je, že? Miluji tortilly a i když to není zrovna nejzdravější způsob přílohy, dokážu je jíst ve velkém. Větším zabijákem vždy bývá smažené kuřecí maso na kari doplněné kečupem, které dělá mamka. A o tom se už rozhodně nedá říct "Tohle je zdravý". Závidím Američankám, které tortilly dělají z celozrných placiček, které u nás v obchodě bohužel nejsou k sehnání. A tak jsem zvolila klasické bílé, ne moc zdravé, ale ničím tím neuškodím.


Suroviny:
- 2 tortilly
- cherry rajčátka
- červená paprika
- mozzarela
- žampiony
- dresing (jogurt)
- sůl, pepř
- kukuřice


Příprava:
Jako první si nechám trochu rozpálit máslo na nepřilnavé pánvi. Máslo můžete nahradit i kapičkou olivového oleje, rozhodně nevolte olej klasický stolní, řepkový,... Mezitím si nakrájím malé žampiony na měsíčky, které na pánvi osmažím. V průběhu smažení si nakrájím všechnu zeleninu, mozzarelu. Vše přihodím do mísy a nakonec přidám kukuřici. Žampiony stáhnu z plotýnky a počkám pár minut, než trochu vychladnou. Poté je přihodím k ostatním surovinám, přidám dresing (já mám dresing z M&S, tedy přímo dresing na klasické saláty). Nakonec ochutím. Salát dám do lednice a alespoň na hodinu jej nechám odležet. Po menší pauze si připravím tortilly, ty mé se připravují jednoduše - na 15 sekund do mikrovlnky. Poté je naplním zeleninovou směsí a pokapu dresingem. Dobrou chuť! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat