čtvrtek 17. července 2014

Nahlédněte do mé hlavy plné neidentifikovatelných myšlenek! - úvahy náctileté

Zdravím své milé čtenáře a čtenářky,
nepřijde vám vtipné, že téměř každý článek začíná stejným pozdravo-oslovením? Mě to přijde jako trapné klišé, jenže ono jaksi není dostatek nápadů pro co nejvíce in oslovení na světě, a tak se budu držet loajálního, střídmějšího a vcelku slušnějšího oslovení. A jak jste asi zjistili, dnešní článek bude zkrátka a hovadinách všedního typu, které málokoho zajímají a určitě bude málokdo, kdo tento článek přečte do konce. Ale co se dá dělat, když se Miška potřebuje vykecat, tak se zkrátka potřebuje vykecat. Od čeho jiného taky blog je?

Prázdniny probíhají jedním slovem skvěle, ale dost pomalu utíkají. Přijde mi, jakoby to byly dva měsíce, kdy jsem viděla mé nejdražší spolužačky, dva měsíce, kdy jsem dostala do rukou bílý papír a dva měsíce, kdy jsem si za den dala asi tak pět zmrzlin. A věříte mi, že mi to ani trochu nevadí? Protože i když si prázdniny užívám, co mé události dovolí, neutíká to, a to se mi opravdu málokdy stává.

Vlastně mám nyní naplánovanou spoustu velkých událostí a hlavně návštěv. Příští týden zavítám k mé milované spolužačce, kde bude ještě další spolužačka a společně pojedeme dámskou jízdu až do neděle, tedy týden nonstop u videokamer, kdy budeme natáčet challenge (ano těšte se), týden nonstop venku, týden nonstop výtlemů a týden nonstop... žraní? Asi ano.


Děkuji kamarádce za momentku, která mě dokonale charakterizuje. A ano, mám fotku s kachnami!

A první dva týdny prázdnin? Dokonalé, nezapomenutelné. Bez moře, bláznivých diskoték, alkoholu a cigaret (a abstinentem mám v plánu býti až do konce mého života), nudných minut a breku nebo smutku. Na takové věci prostě nebyl čas a myslím si, že ani v příštích dvou měsících nebude. Ani nevíte, jak moc se těším na víkend, budu slavit narozeniny mé kamarádky a i přes to, že budeme koukat na mé neoblíbené filmy, které snad zkouknul každý, jen já ne, se na filmový večer těším.

Blog je pro mě nyní snad největším zájmem vůbec. Je sice pravda, že až dnes mi došla inspirace, o čem dál psát, ale to mi rozhodně nebrání v tom po nocích dumat nad tím, čím bych vás překvapila a potěšila. Pokud máte nějaké přání, dejte mi vědět, jaké články byste si představovali! Rozhodně mám v plánu nějaké outfitové články, protože mi opět přibyla hromada oblečení, nějaké malé recenze nové kosmetiky, recenze knih, typy na cvičební workouty a také jeden milý článek o mém druhém koníčku - airsoftu.

A tímto se s vámi pro dnešek loučím. Jdu si lehnout nad skvělou knihu a přemýšlet nad vším možným, protože o prázdninách jsem přišla na neskutečnou spoustu myšlenek o mém životě. Možná začínám poznávat i smysl mého života, což je můj zatím největší životní cíl. A když zrovna nedumám nad takovými zvrhlostmi, sedím nad učebnicí němčiny. A ano, i o prázdninách.

Žádné komentáře:

Okomentovat