neděle 13. července 2014

OOTD: Comfortable army wear!

Zdravím mé milé čtenáře a čtenářky,
už je to tady! Dnes jsem si odškrtla přání na svém seznamu blogových přání a konečně si od mé skvělé kamarádky nechala udělat nádherný design. Povedlo se to mnohem, mnohem více, než jsem si to vše sama představovala a bude rozhodně dlooouho trvat, než takový design změním, protože jsem na něj momentálně ujetá a jásám z něj po pokoji ještě nyní! Určitě mi dolů do komentářů dejte vědět, jestli tento design ano nebo byste na něm něco změnili. (Nechám se inspirovat pro příště). Design sice není v úplné parádě, ale vůbec by mi nevadilo jej takhle nechat.

Dnešní článek ale nebude jen o novém designu, ale také o mém novém outfitu, který jsem vyvětrala jen tak na toto focení a opět jej zašoupla zpátky do skříně, protože tyto kousky jsou určené pouze do školy a zakázala jsem si je přes léto nosit. Dnes jsem hold zahřešila. Jelikož je poslední dny vcelku chladno, volila jsem něco lehkého, ale zároveň trochu zahřívajícího, abych na tom krásném jihočeském poli neumrzla. Myslím si, že celý outfit vypadá dobře, nejvíce jsem ulítlá na můj cardigan, který sice profoukne, ale pokud máte upnuté triko pod ním, nehrozí vám nachlazení ledvin. Co mě také fascinuje jsou mé kalhoty, které jsem sehnala za neuvěřitelnou cenu a miluji jejich dvě osobnosti. Tou první je taková ta holka, která se nebojí vyjít do města v odstínech armády a z celého srdce se vojáků zastává. Ta druhá část je o holce, která je sice nudná, ale zezadu působí drsněji! Sice nezastávám army style, jako jsou napodobeniny woodlandu (maskáče) apod., ale na druhou stranu si myslím, že tento kousek je trochu umírněnější. Co na tyto kousky říkáte vy?



Triko: Takko, Cardigen: New Yorker, kalhoty: Terranova, balerínky: Deichmann









 A na závěr jedna žrací. :-)

1 komentář:

  1. Jo, tak to já jsem si relativně také nedávno pořizovala takovéto spíše více zelené oblečení a s nimi jsem k tomu přidala i maskáče , tak doufám, že se mi nějak budou hodit a nějak to dokáži prokombinovat s oblečením, které normálně nosím. Věřim, ale že ano. MImochodem, vám to moc sluší.

    OdpovědětVymazat