čtvrtek 29. května 2014

Jíme zdravěji: Vitaminové bomby a postěžování si na školu!

Áhoj,
mé psací síly jsou momentálně v naprostých koncích a na poslední práci, u které jsem se fakt snažila, aby alespoň nějak vypadala, byla slohová práce. Momentálně nejsem ničeho jiného schopná, vlastně tu je opět článek se zdravým jídlem. Asi to bude většině lézt na nervy, ale jinak to bohužel nejde. Je to ten nejrychlejší článek, jaký snad sem na blog můžu hodit a věřte mi, že mi to tak vyhovuje. Stav mé energie se totiž výrazně zhoršil a já nejen díky hnusném počasí, ale i nedostatku spánku, trpím bolestmi hlavy, depkami a nepříjemnou náladou, což u mě moc známé není.

Nechci si vůbec nijak stěžovat, ale pokud chcete znát pravý důvod, proč ta neaktivita, tady je - prostě škola a škola a škola. Nic jiného v poslední době neslyším, než jen: "Budeme psát test, napište si kdy"... A tak v naprosté nouzi vždy vyndavám mého šedého kamaráda a píšu si už asi 10. termín nějaké písemky, která mě čeká. Jsem tedy v jednom kole, čas na sebe tuplem nemám, pokud nepočítám 32 minut s Jillian Michaels a veškerý čas věnuji stupidním náboženstvím v ZSV a vcelku náročné ekonomice. Snad se mi to snažení vyplatí. Ale teď už tedy na dnešní opět super-rychlé recepty, protože jinak to u mě prostě není. Nevyvářím bůh ví jak dlouho a raději sázím na rychlou a zdravou kuchyni, která vás dokonale zasytí.

1. Mrkvová svačinka
Přijdou vám Bebe sušenky a banán už naprosto nudný a chcete zkusit něco nového a jiného? Já jsem volila variantu mini-mrkviček, které jsou k zakoupení dnes už kdekoliv. K tomu jsem do kelímku od matujícího krému od Baley (zní to hnusně a nechutně, ale nebojte, je vymytý) přidala arašídové máslo. Mrkvičky jsem do něj pouze "namáčela" a vychutnávala. Opojná kombinace. :-)


2. Ovocná bomba
Klasika z největších klasik vůbec, aneb opět vitaminová bomba v podobě ovocného salátu. Ingredience jsou jasné:

- 2 banány
- 2 jablka
- hroznové víno
- 2 kiwi
- citron
- med

Vše nakrájejte do jedné mísy, pokapejte trochou citronu, aby banány nezhnědly (stejně zhnědly) a přidejte trochu medu. Nevím, jestli je ještě něco jednoduššího.


Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že vám inspirace prozatím stačila, ale nebojte se. Čeká nás víkend a pro mě konečně volná sobota, takže kromě psaní všemi deseti se budu rozhodně věnovat i vám. Těšíte se? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat