úterý 6. května 2014

Když svému příteli půjčíte svoji líčící armádu, ANEB natáčení videa!

Zdravím mé milé čtenářky,
víte, když se mluví o sdílení společných zájmů, doufáte, že to bude platit i z druhé strany. A proto já sice chodím střílet, ale doufám, že přítel bude sdílet mojí blogovou a youtube sféru. Bohužel koníček, který já mám, může být člověku trochu nepříjemný, protože se přeci jen vystavujete na kameru celému světu a koukají se na vás stovky lidí, proto bych přítelovi nevyčítala, kdyby do videí a článků se mnou nešel. Ale on je silný, odhodlaný a nebojí se jít ani do té nejvíc bláznivé challenge, kterou znám hlavně mezi beauty-vlogerkami. Jedná se o challenge "Not my arms". No, název napovídá, že nejspíš to, co bude vytvořeno na mém obličeji, nebude mými rukami. 

Zprvu jsem byla odhodlaná tak jako můj přítel a před kameru jsem naklusala jako normální youtuberka, která natáčení bere jako všední věc. Vše se ale změnilo ve chvíli, kdy se přítel usilovně snažil se dostat do trika, které jsem přes sebe měla přehozené. No, byla sranda, když jsem vypadala tak trochu jako malý hybrídek s mini ručičkami, který si cosi patlá na obličej. 

No, popisovat vám, jak takové video vypadá nebudu, protože se na to samozřejmě můžete podívat o kousek níže. Já jsem si natáčení maximálně užila, vlastně to byla taková zkušenost, za kterou jsem moc ráda. Je sice pravda, že s přítelem jsme natáčeli už dvě videa, ale vždy jsem při nich měla pocit, jakoby se do něčeho nutil. A to já nerada. Proto jsem v hloubi duše doufala, že to nynější video si přítel užije tak jako já. Jeho neustálé řehtání tomu nasvědčovalo, a tak jsem si oddychla a poděkovala tomu, kdo takovou výzvu vymyslel.

Jsem vděčná za to, že se můžete podívat na další z našich videí, ale bohužel to mělo i své stinné stránky. Umírala jsem zoufalstvím, když můj přítel použil blendící štětec na korektor. Víte, když milujete jednu věc z hloubi svého srdce tak, jako Romeo miloval Julii, opatrováváte to, čemu lásku nejvíce věnujete. Já svůj blendící štětec čistila téměř denně, měla jsem s ním krásné chvilky při líčení a nyní jsem se musela dívat na to, jak se ten malý chudáček trápí pod mýma očima a žalostně naříká "Maminko, já se chci ponořit do nadočnicového oblouku"... Své chvíle se nedočkal, protože byl hned použit na další produkt, a to na bronzer. Při tomto kroku jsem raději mlčela a malinko litovala mé aktivity zapojit svého přítele do natáčení.

Největší smrt prodělala má báze pod oční stíny, která je až na dno propíchnutá plochým štětcem. Jelikož si přítel myslel, jak báze bude tuhá, celou silou zapíchl další můj oblíbený štětec do mé milované báze a zvandalizoval ji natolik, že jsem ji málem oplakala.

Ale co se dá dělat, pro mé fanoušky a oblibu se musí trochu trpět a když už do toho přítel šel, tak musel samozřejmě po hlavě. Jsem mu za takové natáčení vděčná a možná někdy mu provedu i já záludnou věc s jeho miláčky. :-)

Video: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat