pátek 16. května 2014

Kde se dozvíte o novinkách a mém soukromí?

Zdravím se milé čtenáře,
dlouho jsem přemýšlela, jakým způsobem bych se dnešního článku mohla ujmout a nakonec zvítězily sociální sítě, které jsou tak trochu bez ducha a bez fanoušků. Jako každá správná blogerka mám k sobě a ke svému blogu napojených několik sítí, které slouží k dalším účelům. Protože samozřejmě většina čtenářů je vždy zvědavá, co je na blogu do budoucna čeká a zároveň mnoho lidí rádo nahlíží do soukromí ostatních, i od toho mám některé sítě, ale někdy jejich založení trochu lituji.

S největším počtem sledovaných začnu asi u youtube, kde mám něco kolem osmi set lidí a strašně moc vám děkuji! Youtube moc do blogu nepletu, nerada to dělám, protože tyto dvě komunity lidí nechci propojovat. Jsem zastáncem, že blog by měl být pouze o článcích a youtube pouze o videích. Je ale pravda, že někdy na blog nějaké to video ke článku hodím, protože mi přijde škoda vám neukázat i kecací formu mých úvah a tipů. Na youtube poznáte nejen můj hlas, mé chování, ale také mé vyjadřování, slovní zásobu a zadrhávání se. Myslím si, že to se mnou není tak hrozné, abych se za sebe před kamerou styděla, přeci jen slovní zásobička v hlavě je a doufejme, že se bude jen a jen rozšiřovat! Proto pokud chcete znát můj mluvený "projev", zajděte na kanál MrsMishell CZ!
Pokud tedy půjdeme dál k místu, kde se nachází asi 90 sledovatelů, dostaneme se k Instagramu. Istagram mám velmi ráda, denně jej sjíždím jako správná teenagerka a likuju fotky jak nejvíce to jde, protože fotky házené na facebook jsou zkrátka ohrané. Dělám si srandu, instagram mi poskytuje službu "zanechávání vzpomínek a momentek", protože kdo si bude jen tak v mobilu schraňovat fotku vánočního stromku x let, aby na ni náhodou nezapomněl? Od toho pro mě tento web je a mám ho moc ráda. Pro více osobních fotek navštivte můj Instagram: mis_sebistkova!

A posledním poutním místem je má facebooková stránka, kam téměř denně házím novinky! Ať už nový článek na krásné, nebo informace o tom, co vás čeká do budoucna na blogu! O facebookovou stránku se velmi starám, a když mi před nedávnem prostřednictvím zpráv přišla nabídka na rozhovor, jásala jsem štěstím. Proto pokud budete mít jakékoliv dotazy (kromě věku, apod.) rozhodně mi pište na facebookovou stránku MrsMishell CZ.

Tak snad doufám, že jsem vás trochu přijatelným způsobem navnadila na sledování mých účtů na různých sítích a věřím, že jste pečlivě všude zmáčkli tlačítko odebírat, to se mi líbí nebo sledovat a nenecháte si ujít už žádné novinky!

Žádné komentáře:

Okomentovat