pondělí 26. května 2014

Má TOP sedmička laků a přípravků na nehty!

Ahojky mí drazí čtenáři,
dnes to bude takový delší článek o mých nejoblíbenější lacích na nehty. Spousta článků a také videí vám napověděla, že lakování se stalo mojí velkou zálibou a nedokážu se od něj jen tak odtrhnout, možná proto jsem se rozhodla i pro tento článek. Má sbírka laků a přípravků na nehty se značně rozrostla hlavně díky kosmetice Avon, která nabízí velký výběr nejen laků, ale také i pečujících produktů, které vaše nehty oživí, zpevní, zhydratuje a ochrání.

1. Avon - nailwear pro+ (naked truth)
Lak se stal mým miláčkem hned na první pohled. A když jsem jej vyzkoušela a nanesla na nehty, byla jsem v sedmém nebi. To, že lak vypadá jako korektor nebo makeup pro tmavší typy pleti nemusím ani zmiňovat, protože jsem nad tím docela dlouho uvažovala v mém posledním videu, kde jsem mimochodem lak také ukázala a dokonce i v akci. Všechny laky od Avonu jsou super-dlouho trvající a pokud k nim ještě přidáte přípravky, které jim napomohou k prodloužení výdrži, je to ještě mnohem lepší! Za mě rozhodně palec nahoru.


2. Catrice (56 Minter Wonderland)
Laky Catrice mě vždy uchvátily barvami a ostatní funkce padly v zapomnění. Vlastně jsem ani nepostřehla, zda tento lak drží nebo ne, ale pokud si dobře vzpomínám, vždy jsem jako další plus pro tyto laky kladla právě výdrž. Dlouhou dobu jsem sháněla mintový lak, pak jsem tyto touhy na chvíli odložila a po pořízení mikiny s mintovým motivem jsem opět vyšla na lov a dokonce velmi úspěšně. Ve stejný den, kdy jsem si koupila mikinu jsem narazila v Rossmanu na onen lak, který sice není podle mých představ, ale i přes to jsem se do něj zamilovala. Mintová není tak úplně mintová, zasahuje do ní více zelené než je nutné, ale to mi tolik nevadí. Možná bych lak brala trochu studenější.


3. Rimmel - 60 seconds (740 clear)
Jako malá jsem si vždycky lakovala nehty průhlednými laky, protože mi více nebylo dovoleno. Dnes tak trochu lituji mládeže, která se maluje černými laky a ... no radši toto téma opustíme, protože nechci z kosmetického článku udělat úvahu nad dnešními "třináctkami" (ale já jsem v té době nebyla o moc lepší). Zpět k tématu. Abych si připomněla má dětská léta, hledala jsem průhledný lak. Naštěstí mi drogerka nabídla širokou nabídku takových laků a mě padl zrak na rychle schnoucí, protože v té době jsem byla opravdu hodně netrpělivá a lak s delší dobou schnutí než 2 minuty šel rázem dolů. Jde o takovou klasiku, která nikdy neurazí.


4. Gabriella Salvete - Stars Enamel (17 - Eleganza)
Takovou barvičku všichni stoprocentně důvěrně znáte. A nejen ode mě, ale i z jiných blogů. Pískové laky miluji, ale jsou tolik výrazné, že nemám odvahu je koupit. Jediný tmavý, který mě nejvíce uchvátil byl právě tento, nejen díky svým nafialovělým odleskům, ale také díky bronzovému podtónu. K pískovým lakům není co říct, než jen snad "och a ach". A rozhodně stojí za to je mít těch pár dnů na nehtech i přes to, že se pak půl hodiny vztekám nad jejich odlakováváním.


5. Avon - péče (nail experts liquid freeze, nail experts base coat, nail experts platinum top coat)
Nail experts -liquid freeze - nejúžasnější věcí na světě je tento zázračný urychlovač schnutí laku na nehtech, který se stal mým miláčkem při prvním použití. Je sice trochu mastnější, ale rozhodně je mnohem spolehlivější, než foukání ústy na nehty.

Nail experts - base coat - pevně věřím a doufám, že tato báze pod lak prodlužuje jeho výdrž tak, jako báze pod makeupem. Mám v něm důvěru a dokonce jsem schopná i postřehnout, že tomu tak opravdu je.

Nail experts - platinum top coat - to snad úplně nejlepší na konec je tento toper na laky. Pokud chcete z vašeho matného laku udělat lesklou bombu, s chutí do toho s tímto nadlakem! Není rozhodně nic lepšího a jednoduššího.


DOPORUČUJI: Většina fotek těchto laků v akci se nachází na mém instagramu, tak jej nezapomeňte navštívit! :-) mis_sebistkova

A co vy, jací miláčci si u vás vybojovaly místo v srdci?

Žádné komentáře:

Okomentovat